Get Adobe Flash player
Romanian English Finnish French German Greek Spanish

Picture1

Programul Lifelong Learning

SubProgramul “Leonardo da Vinci”/Acţiunea Mobilitate

LLP-LdV/VETPRO/2010/RO/205



“Strategii de autocunoaştere şdezvoltare personală , metode  de orientare şi consiliere vocaţională a tinerilor din invăţământul profesional şi tehnic. Dezvoltarea profesională a profesorilor—Arta de a reuşi

Perioada mobilităţii: 31 ianuarie 2011– 13 februarie 2011

Echipa de proiect :Ababei Liliana, Trandafir Mioara, Laszlo Maria, Orbulescu Ioana.

Grantul aprobat: 33824 Euro.

Grup ţintă: 14 cadre didactice, ingineri şi maiştri instructori din cadrul Grupului Şcolar de Contrucţii Montaj Reşiţa, având specializări diverse, care desfăşoară activităţi de consiliere şi orientare în carieră în cadrul orelor de dirigenţie.

Parteneri:

   Grupul  Şcolar de Construcţii Montaj Reşiţa, coordonatorul şi beneficiarul proiectului.

        ZAW  (ZENTRUM FUR AUS UND WEITERBILDUNG)- organizaţia de primire;

        Vitalis GmbH-  organizaţia intermediară

 

Obiectivele generale


Să sprijine îmbunătăţirea calităţii şi a inovaţiei în sistemul de educaţie, a practicilor educaţionale şi de formare profesională

Să sprijine participanţii la acţiuni de formare şi de continuare a formării pentru a dobândi şi utiliza cunoştinţe, deprinderi şi calificări care să le faciliteze dezvoltarea personală

Să dezvolte abilităţi sociale şi de comunicare, să utilizeze metode practice pentru dezvoltarea performanţelor individuale.

Să utilizeze tehnologiile informatice şi de comunicare în consilierea privind cariera

Să dezvolte competenţe lingvistice, interpersonale şi culturale.

Necesitatea unui astfel de proiect se datorează faptului că asigurarea succesului elevilor în funcţie de potenţialul lor biologic şi psihic, pe o parte şi depăşirea eşecului pe altă parte, se prezintă ca obiective educaţionale de mare complexitate în etapa actuală de dezvoltare a teoriei şi practicii pedagogice.

Motivaţia proiectului este dată de necesitatea schimbării viziunii asupra învăţământului românesc printr-un marketing educaţional viabil, reactiv şi creativ pentru a se evita didactogenia.

 

Joomla visitor tracking and live stats