Get Adobe Flash player
Romanian English Finnish French German Greek Spanish

PROIECT 2


 

Obiectivele proiectului  UNIVERSUL CUNOAŞTERII sunt atragerea elevilor în activităţi şi programe de socializare, culturalizare şi formare profesională de calitate, de îmbunătăţire a competenţelor cheie, a competenţelor sociale şi manageriale prin:

  1. Dezvoltarea abilităţilor tehnice şi promovarea spiritului original, creativ şi inovator
  2. şterea şi utilizarea materialelor, a instrumentelor de lucru şi a unor tehnici specifice domeniilor: construcţii şi instalaţii, confecţii-textile, prelucrarea lemnului şmecanică;
  3. Dezvoltarea unor atitudini pozitive şi active, a stimei de sine şi a comunicării şi stimularea răspunderii civice;
  4. Promovarea culturii, artelor şi a sportului şi a unei atitudini responsabile faţă de mediul înconjurător;


Proiectul nostru îşi propune :

  1. Activităţi de educaţie informală şi nonformală care să amelioreze comportamentul în şcoală şi societate;
  2. Crearea unei motivaţii optime pentruextraşcolară;
  3. Implicarea familiei în activităţile extraşcolare;
  4. Eficientizarea activităţii de parteneriat social şi integrarea elevilor în viaţa comunităţii;
  5. Adaptarea resurselor umane din şcoală la cerinţele unui sistem modern de formare profesională ;
  6. Activităţi de dobândire a deprinderilor de viaţă independentă şi autonomie personală.


Grupul ţintă

Elevii Colegiului Tehnic Cărăşan, Reşiţa


Activităţile proiectului

  1. Conexiuni ale fizicii în matematică
  2. “Sunt consumator – Ştiu ce consum?”
  3. Mari fizicieni
  4. Fascinaţia cunoaşterii
  5. Matematica prin joc
  6. Premiile Nobel
  7. Reşiţa de ieri şi de azi
  8. Vizită în Centrul Civic – Reşiţa
  9. Terra la control
  10. Poveste despre SIDA
  11. Vitaminele şi proteinele
  12. Cele mai mari 100 descoperiri în chimie
  13. Matematicienii români
  14. Vizită la Romswiss
  15. Construcţii din oraşul meu
  16. Vizită la Muzeul Banatului Montan
  17. Matematica prin joc
  18. Lumea recordurilor
  19. Vizită la Muzeul de locomotive Reşiţa
  20. Asamblarea unui calculator
  21. Tradiţii de Paşti în Franţa
  22. Meseria bratara de aur
  23. Călător prin UE
  24. Amprenta de carbon
  25. Istoria oraşului meu
  26. Matematica aplicată-poligonia
  27. Modele de viaţă
  28. Peleş
  29. Jocuri matematice pe calculator
  30. Știaţi că?


Persoane implicate în proiect

Profesori, părinţi, alte personae din comunitatea locală.

 

Evaluare

Fotografii, articol revistă, chestionare, machete funcţionale, produse decorative, afişe, pliante etc.

 

Joomla visitor tracking and live stats